2012. szeptember 22., szombat

Időzavarban

Mostanában időzavarban vagyok. Nagyon. Mivel ez már korábban nagyon-nagyon nem volt jellemző rám, csak az iskola lehet az oka. ;-) Ennek is. Nem mellékesen a kéthavi allergiás cirkusz hatására a fizikai teljesítőképességem manapság kemény kihívásokkal küszködött. Kurvára zavart, hogy koszos az ablak, de képtelen lettem volna megpucolni. A legszarabb időszakomban itthon maradtam, legyen hős más. Akkor már olyan állapotban voltam, hogy a mosógép bepakolása, és a beágyazás után le kellett feküdnöm, annyira kimerültem. Hozzátartozik, hogy akkor még valami vírust is benyeltem az allergiára.

Szóval fél négyig dolgozok, utána rohanok Zazáért az oviba, és Liliért is oda kell érnem négyre az iskolába. Kb. fél öt mire hazaérünk, ötig szieszta, evés - mindig éhesen jönnek haza; öttől tanulunk Lilivel. Hiába iskolaotthonos, szinte minden nap hoz haza valamit, amit meg kell csinálni, vagy gyakorolni. Nem mellékesen a várakozásoknak megfelelően kicsit darabos a keze, úgyhogy egyelőre nagyon rondán '"ír", az összes feladata mellé oda van írva, hogy "szebben, pontosabban". Tanítónénikből is elég szigorúakat fogtunk ki, majd ha cseppet eltávolodok az első sokktól, és tárgyilagosabb tudok lenni, akkor írok róluk is. :-)))
Matekból egyelőre jó, ahogy vártam. Szinte hibátlan minden feladata, leszámítva, hogy főleg színezéssel kell megoldani, amit meg köztudottan utál, úgyhogy jelzésértékkel színez, ami miatt megint megkapja a "szebben, pontosabban"-t. :-)
Angolból jutalmakat, mosolygós ötösöket hoz, amikor kikérdezem a szavakat, rangon alulinak érzi:-)).
Most viszont időzavarban ismét, vacsoraidő:-)) Folyt. köv.

1 megjegyzés:

  1. Már vártam, hogy írjál az iskoláról. Kíváncsi voltam a tapasztalataidra. Én abban bízom, h. idővel képes leszek kellő nagyvonalúsággal szemlélni a dolgokat. Nem könnyű...:) Móni (Blumenkohl)

    VálaszTörlés