2010. augusztus 4., szerda

Off

Drogos zenét hallgat a gyerek. Megkaptam:-). Mert a Most múlik pontosan tudom-e, hogy a drogról szól? :-S Mer' a Kisstibi egy drogos. :-S
Ezt talán nem is az én tisztem megválaszolni, hanem a citált szerzőé: "Azt veszem észre, hogy az emberek egyre többet képzelnek bele a szövegekbe. Nyilvánvaló, hogy az emberek fejében lévő kapcsolódási pontok nem mindig egyeznek a mi gondolatainkkal. Azt szoktam mondani, hogy mi egy buszmegállóig visszük el az embereket, ahol mindenki felszállhat a saját járatára. Jó dalokat szeretnénk írni, melyek szólnak is valamiről, de semmiképpen sem olyanokat, amiket készpénznek kell venni. "
Szóval ha te úgy gondolod, hogy egy négy és fél éves ebből a szövegből drogozásra buzdító kampányt vél kiolvasni, akkor a hiba nem az én készülékemben van. Te szállsz rossz buszra, öregem.:-)
Egyébként lehúztam némi időt a pszichiátrián - nem pizsamában ;-), és ott az idősebb nővérek mondták sokszor: "mindenkinek van egy téglája a sárga házban". Úgyhogy óvatosan azokkal az előítéletekkel. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése