2010. április 20., kedd

Mindenre van magyarázat


Apa:-Lili, mi ez az irtózatos kupleráj a gyerekszobában?!
Lili:- Nekem semmi közöm hozzá, én itthon se voltam.

Most érkeztünk Gesztelyre, anyánk köszöntésére. (A versben "ez helyre", Gesztelyben az én szüleim laknak :-D)

Zalánnak szoktam mondani, hogy "zsivány". Kérdem tőle egyszer: Zaza, ki a zsivány? Válasz: papó.
Egyébként a nagyapja most a No.1., ha csörög a telefon, ha csengetnek, ha kulcszörgést hall a lépcsőházból, már visít, hogy: papóóóó!
Egy nagyapjuk van egyébként, apósom még a gyerekek születése előtt meghalt. Úgyhogy a papó, az egyértelmű. A nagymamák kérdését is megoldotta Lili, mert anyámat Valizni kezdte egy időben, így lett ő Valinagyi. Az elv alkalmazásával anyósom meg a Marinagyi.
Aztán Zalán szakított a hagyománnyal, anyámat következetesen mamózza. Papó párja mamó. ;-)

És egy önportré Lilitől. Végre tud embert rajzolni. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése