2010. november 18., csütörtök

Jézus, Télapó, gyurma meg testőr Barbie a kamionban

Ja-ja, karácsony. Természetesen ha a gyerekeknek maguktól nem lenne ajándékötlete, akkor azért a kertévék gondoskodnak arról, hogy adjanak párat. A reggeli meseblokkban hétvégén szerintem a mese és a reklám aránya közel 50-50%. ( Jó, persze nekünk sincs tévénk, illetve van, de csak National Geographicet nézünk rajta Spektrummal felváltva, ill. DVD-n művészfilmeket; hallottam. ;-) )
Zalánnak szerintem tök mindegy, csak Thomasos és/vagy Verdás legyen. És lehetőleg kamion is. Meg kukásautó. A hétvégén vettünk is így 5000-ért Lilinek egy kabátot, 800-ért Zalánnak egy db zoknit a H&M-ben. Mondjuk hazáig kézben hordta, mint a győzelmi serleget, majd másnap abban ment bölcsibe és minden szembejövőnek megmutatta, hogy "nézd: Verdás".
Lili maga se tudja mit akar. Igazából semire nem vágyik aaaaannyira, de bármit meglát, az kell. Amit legtöbbet emleget, az a Play-Doh fagyis készlete. Tegnap azt akart rajzolni a Jézuskának levélben, de berágott, mert nem tudta lerajzolni, hiába győzködtem, hogy rajzoljon, ahogy tudja, a Jézuska fel fogja ismerni. A vége hiszti lett, nekem meg karácsonyhoz méltatlan szavak tolakodtak az elmémbe.
Aztán testőr Barbie-t is szeretne, de lehetőleg mind a négyet...
És ZuzuPets hörcsögöt autóval meg mittudoménmivel...
Meg táncoló-beszélő pszicho-Dorát (tök pszichopata feje van, plusz amikor véletlenül a Müllerben működésbe hoztuk, a dobozban tánc gyanánt olyan vergődést levágott, hogy Sanyi konkrétan megijedt tőle:-)))
És az ÖSSZES Pöttyös Panni könyvet...
És beteg kispónit - ezt mondjuk tavaly is megfutottuk, mondtam hogy én PELENKÁS, CUMIS, KEHES lovat nem veszek. Majd ha meggyógyul és szobatiszta lesz.
Meg valami gyöngyös izét, tudjátok, amiben hallucinogén-származékok voltak...
Meg bármit, amit épp meglát, és kellően cuki, meg flitteres meg rózsaszín. Ja persze, tütü is kéne neki, meg szárny és varázspálca - persze rózsaszín. És korona, és "anya, lehetek Lilo és Stich a farsangon és csinálsz nekem MOST (novemberben) hozzá szokynát meg virágdíszt?"
Hát hogyne.

3 megjegyzés:

  1. Szia Edina!

    Talán emlékszel rám a multiról...Egyszer írtam, hogy mennyire hasonlítanak a lányaink külsőleg egymásra. Nálunk is ezek szerepelnek a lányom listáján-leginkább minden, amit meglát.. :) Hiába mondom, hogy Zuzu hörcsög helyett nekünk ott vannak az igazi hörcsögeink, de nem hatja meg... A Dórát én is kipróbáltam, és én is a Müllerben, csak én Fehérváron-tapasztalatom ugyanaz, mint a párodé...Akármennyire is szereti Zsófi a Dóra rajzfilmsorozatot, biztos, hogy lebeszélem a Jézuskát, hogy ilyen ajándékot hozzon neki.

    VálaszTörlés
  2. Dóra őrület nálunk is tombol.Abból lehet apróságot is beszerezni hála az égnek.Különben asem szeretem az ilyen nagyon kész játékokat.Én azt a rajzoló pókot vagy mit sem vettem meg.Pedig volt érte nyígás!!
    Viszont azt akartam csak írni, hogy a fagyi készítő nagyon nagyon tuti.mIndkettő játszik vele.Sokat sokszor!!!

    Évi

    VálaszTörlés
  3. Fagyikészítő betárazva ;-)

    VálaszTörlés