2011. május 14., szombat

Évzárók

Lili:
-Azt hiszem meglangyosodott a cipőfűzőm.

Zaza:
-Meg kell mosni a kezem, tiszta játszótér lett. (Ugyanez az indok néhány szennyesbe dobott halálkoszos ruha esetén is, "játszóteres lett". )

-Leebédeltem a pólóm.

Egyébként Kriszta mesélte, hogy a bölcsődében Zalán, Kornél és Janka eltűntek a játéktároló garázs mögé, és amikor előkerültek, Jankán nem volt pelenka. :-)) Sanyi csak abban bízik, hogy Jankaapu bármekkora is, azért Kornél apukájával ketten csak kiütnék, ha verekedésre kerülne a sor. :-D.

Liliéknél túl vagyunk a néptáncos és az angol bemutató órán is. Néptáncon nem igazán tudtam osztani Erika néni lelkesedését, hogy mennyit ügyesedtek a tavalyihoz képest, mert én egy káosznak láttam az egészet... 3 csoport volt együtt és szinte csak az idétlenkedés ment. Úgy látom, hogy mindig a kezdő csoport van külön, a többieket már egyben foglalkoztatják.
Ilyenkor egyébként Sanyival mindig megnyugszunk és önkritikát gyakorolunk, mert Lili bármilyen fegyelmezetlen és kabóca itthon, ilyen helyzetben az egyik legegyüttműködöbb, legfegyelmezettebb. Meg ügyes is. :-) És okos. És szép. És nem vagyunk elfogultak. :-)

Az angol foglalkozáson viszont tényleg látszott a fejlődés, már az utasításokat és a visszajelzéseket is angolul kapták többnyire, nem csak egyes szavakat tanultak meg, hanem konkrét dalokat, mondókákat, sőt a végén a mesét is angolul olvasta a tanító néni. Akit egyébként Lili imád, és ahogy látom, az imádatuk kölcsönös. Meg van egy Tündike nénink, aki szülőből átmenetileg dajkává avanzsált - sejtem, hogy valami gyakorlat lehetett neki, mert csak pár hetet volt velük. Őt szereti még nagyon Lili. Én sose voltam egy rajongó típus, de örülök, hogy látom, hogy Lili végre képes lelkesedni egy pedagógusért. Elvan ő a saját óvónőivel is, de nem érzem úgy, hogy nyomot fognak benne hagyni.
Természetesen az összes párválasztós történetben Kende volt a párja, ki más. :-)
Ja, és megtanult cipőt kötni. Fel is írták a Cipőfűző Dicsőségtáblára az oviban. Hihetetlen módon lehet ilyenekkel motiválni, ezt már megfigyeltem, ebben nem rám ütött, az tuti. :-) Engem az ilyenek sose doppingoltak, a dicsőségtáblák meg címek nem izgatnak. Lili iskolába is azért akar menni, hogy kapjon két csillagot, mint Panna bátyja. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése