2011. május 1., vasárnap

Összefoglaló

Vagy ilyesmi.
Ez a blogolósdi tényleg othon ülő (aka unatkozó) anyukáknak van kitalálva, én vasárnap esténként annak is tudok örülni, hogy lyuk van a ...fülemen, na. Igen, vasárnap. Merthogy egész hétvégén megyek, mint a mérgezett egér, és általában vasárnap este 7-8 óra magasságában fejezem be a vasalást. És hétfőn elpihengetek a melóban. :-) Ott mindig a kedd a húzós, hétfőn lazázunk. Húzós, na jó, viszonyítás kérdése. Most éppen auditálnak minket a jövő héten, úgyhogy volt mit csinálni. Az elődöm-helyettesem egy lusta dög volt, a kollegina meg 23 éves, ahhoz alkalmazkodik, akivel dolgozik... Úgyhogy jó nagy szarkupacot kellett helyrepofozni, és még most se 100%-os. Egyébként meg továbbra sem temet el a munka.
Húsvétot túléltük, Zazókám szűk körben locsolkodott, én nem támogatom a locsolkodásnak nevezett össznépi zsarolósdit, amit egy üveg kibiztosított Krasznaja Moszkvával nyomtak félig (vagy tán egészen az?) részeg szomszédbácsik. Hát meg "nem sajnálom, el ne hervadjon ez a lyány", és folyt a seggemen is. Falusi lány vagyok, semmi pozitív élményem a locsolásról. A fiúk a lóvéra mentek, a bácsik a piára, én meg megúszni akartam. :-)) Szerencsére felénk is kiment már az divatból. Meg vegyespáros anyjaként és megrögzött liberálisként (tudom, gladiátolképző;-)) valahogy nekem hülyén vette volna ki magát az, hogy Zaza kap pénzt, paripát, fegyvert, Lilit meg elgázosítják. Úgyhogy mi a nyugati hagyományt követtük. Jött a nyúl és tojt némi ajándékot: csokitojást, Verdás meg Csingilinges kártyát. Kész. A fűben tojáskeresős balhé volt a bölcsiben, annyira nem hozta őket lázba. Zalán talált egy csokitojást, kibontotta, megette; más meg marékszámra gyűjtögette. :-)Volt állatsimogató is, a vezetőnő szerint azért, mert ezek a "városi gyerekek" még nem láttak állatot csak mesekönyvben. Ezt nyilatkozta a tévének, na, nem én találtam ki. :-) Ja, tessék, akit érdekel, meg is nézheti.
Ma az enyémek találtak vagy 6 csigát egy csomóban, azt kinevezték csigafalunak, és oda betelepítették a környék összes csigáját. Azon röhögtünk Sanyival, hogy csóringer csigák mi munkával mentek el vagy 3 métert, erre a büdös kölykeink visszavitték őket, így kezdhetik elölről. :-)) Anyáméknak tyúkjaik is vannak, azoknak Zalán azzal szokott kedveskedni, hogy letépi anyám széltől is óvott tulipánjait, meg a nefelejcseket, és azzal etetné őket. Persze nem hülyéből vannak, nem eszik meg és ezt Zalán zokon veszi.
Egyébként büdös kutyakölyök mostanában, megkockáztatom, hogy rossz. És élvezi.
Jövő héten anyáknapi műsor, utána megindul a "nyitva van az óvoda, de minek" projekt, úgyhogy vagy én kezdek el szedni valamit, vagy az óvónőknek hozok...
Lili most egész helyén van, bár sokat ellenkezik Zalánnal, de eldönthetetlen, hogy melyik kezdi. Én meg hagyom, hadd játsszák le egymás közt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése