2011. június 12., vasárnap

Válogatott gyerekszáj

Lili:
Zalán, nekem kell Minnie egérnek lennem, mert ő nő, és én is nő vagyok.

Anya, én úgy megennék egy kaszlikus Magnumot. (klaszikus)

Neeeeeem, Harry Potter nem mesefigura, igaziból élt! Nekem a bohóc mondta az oviban, hogy tőle kapta varázserejét!

Kő, papír, olló, ceruza ragasztó. (lizard, Spock ;-))

Anya, azért kell sietnünk reggel, mert Ramez bácsi szétrúgja a segged, ha elkésel? (említett úr a főnököm, és ebből a szempontból tök jó fej, így nem tudom, honnan vette Lili a seggszétrúgás veszélyét)


Zalán:
Én nem verekedtem, csak meglöktem Szabolcsot, mert bántotta Kornélt! És Kornél még kicsi. (Fél évvel idősebb Zalánnál, bár tényleg alacsonyabb, de ez Prince Kong ismeretében nem meglepő)

ÉÉÉÉÉn vagyok a szörnyűűűű tigris, és megharapom Jankát!Nem nagyon, csak kicsit.

Anya:- Akkor mondd meg, hogy csúnyán viselkedett veled, és szégyellje magát.
Zalán: Jó, megmondom, vagy leköpöm.


És egy ráadás:
Anya: Akkor majd írok a Mikulásnak, hogy rossz gyerek vagy.
Lili: A Facebookon?
Anya: Igen, a Facebookon, és majd lájkolja a Jézuska, a húsvéti nyúl meg a fogtündér is, és lesheted az ajándékot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése