2012. február 25., szombat

Love is in the air

Indítsd el ezt a videót (hangszóró legyen bekapcsolva), aztán olvass tovább. Így megfelelő hangulatba kerülsz a mai poszthoz. :-)


Kétségtelenül közeledik a tavasz. Ez nem csak abból látszik, hogy az indokolatlan16 fokban minden olvad, hanem abból is, hogy a Lili meg a Zsebcasanova szerelmi élete is megélénkült.
Kezdődött azzal, hogy február 13-án (tudatlanoknak: Valentin nap előestéje, b+) Lili azzal állt elém az oviban, hogy most azonnal vennünk kell valami ajándékot Kendének, mert Valentin nap, és ő már tudja, hogy kapni fog a lovagtól valamit.
Gondoltam ne legyen már tök egyértelmű a szitu, (ha netán liba félreértett valamit, és Kende mégsem, vagy nem neki hoz ajándékot), és vettünk gumicukrot. A boltban Zalán felháborodott, hogy és ő mit fog adni Fanninak?! Úgyhogy Fannikának is vettünk.
Este a facebookon írt a "nászasszony", hogy Kende verset tanult Lilinek, meg kifestőt nyomtat, és a hajvágás is szóba került. :-)) Kész voltam.
Pláne, hogy Lili "hoztam is meg nem is"-típusú ajándékához képest Kende egyértelműen érzelmi indíttatású ajándékot adott: két maci csókolózik egy szíven. :-D
Aztán Zalán nőjének is mesélte az anyukája, hogy amikor Fanni reggel megkapta az ajándék tojást, azonnali hatállyal elküldte őt toy story-s tojásért a boltba, mert "Zalán azt szereti".

Azóta Lili az idei lightosabb érzelmi kapcsolat (már azt hittem, hogy nem is járnak :-) után megint kendézik, Zalán viszont vérszemet kapott, kezdi kapisgálni a csajozós témát.
A héten kifeküdtem tőle, mert elmesélte, hogy szokott csókolózni Fannival az oviban a szőnyegen, és ha kicsókolózta magát Fannival, akkor majd Rékával fog csókolózni. Na bazmeg, már kinézte a következő nőt magának.

2 megjegyzés:

  1. Az én középső fiamnak két csaja van :)) 6 éves nagycsoportosok...

    VálaszTörlés
  2. :-)))
    Én őszintén szólva kicsit tipródom, hogy mennyire (és meddig) hagyjam ezt rá röhögve, és mennyire próbáljam afelé terelni, hogy egyszerre csak egy nő a korrekt hozzáállás. Ne az én karmámat terhelje már, ha szoknyapecér lesz. Apuka persze büszke. :-))

    VálaszTörlés