2011. március 14., hétfő

Március

Mostanában az történik, hogy szerencsére nem történik semmi. Zazán 4 hét után végre egy pörk sincs - azért bölcsibe úgy ment, hogy a hajas fejbőrén meg a lábfején még volt. :-S Azóta azok is leperegtek. Pár kiütés úgy néz ki, hogy heggel gyógyul, de ez nem izgat. Seal is kifogta Heidi Klumot, pedig rajta sokkal több van :-D. Reggelente bőgve ment be, de Marika volt, aki nem a szívünk csücske. Nem, nem kezdek anyukás többes számot használni, én se rajongok érte. ;-) Persze nem nagy a dráma, mert amint kijövök, már abba is hagyja a bőgést.
Liliéknél megvolt az utolsó korcsolya az idényben, ennek alkalmából bemehettek a szülők. Én már nem akartam a kedélyeket borzolni 2 hét táppénz után, így Sanyi ment. Pénteken így is 9 körül estem be, mert rutinvizsgám volt. Kapubeálló hátra, megvan. Ennek örömére tegnap már forgalomban voltam, jobban megy, mint vártam. :-)
Ó, hát a lényeget nem is mondom: eljegyezték a lyányt. :-)) Kende vett neki egy gyűrűt, amit nem talált utána, így egy Barbie-s nyaklánccal, de megtörtént. Szerelmi zálog, és "soha, soha, soha nem veszi le". :-DD Ez van, tavasz van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése