2011. március 21., hétfő

Pisiügy

Tudom, nekem egy jóízűt már sz**ni sem lehet, de megint tele van a tököm a bölcsődével. Komolyan mondom, amilyen bizalommal mentünk hozzájuk az elején, annyira keseredtünk meg Sanyival mindketten az események hatására. Én személy szerint már rohadt módon várom a szeptembert, amikor Zaza oviba mehet, és kikerül onnan. Baromi szar a szájízem. Most épp ezért:
Zalán kb. másfél-két hete nagyon ügyesen megy a wc-re. Olyannyira, hogy itthon már csak alváshoz van rajta pelenka, egyébként (természetesen Verdás) kisgatyában nyomja.
Gondoltam naivan, hogy a bölcsődei gondozónőkkel azonos cél vezérel minket, "együtt nevelünk" - mondták ők, így jeleztem ezt nekik még a múlt héten szerdán, és szóltam, hogy tettem plusz melegítőket, atlétát meg kisgatyát is a szekrénybe. De úgy lepattantam róluk, mint kecsekszar a járdáról. Természetesen nem azt vártam, hogy kintre vegyék le róla a pelenkát, vagy alváshoz, de pl. beérkezéstől a délelőtti kimenetelig meg lehetne próbálni. Erre az ötletemre Zsuzsa közölte, hogy még nem Zalán jön kor szerint a szobatisztaságban (azaz van tőle idősebb, és még pelenkás), és különben sem szól, hogy vegyék le róla a pelust. Háromszor mondtam el szépen, hogy ha pelenka van rajta, abba pisil, ha leveszik róla, szólni fog. Mire Marika: ne higgyem már, hogy a gyerek szobatiszta, ha kérdezgetni kell. (WTF?!) Úgyhogy minden úri modoromat előszedve elmondtam neki szombaton, hogy én nem csinálok ebből pisálóversenyt (hihi), de ha a gyerek affinitást érez a dologra, akkor rohadtul nem kéne visszatartani, netán az ő kényelmük miatt. Ez utóbbit már csak gondoltam persze, de remélem enélkül is értették. Bár a mai reakciók alapján nem hiszem. Minden nap azt játszuk, hogy én elmondom, hogy otthon nincs a gyereken pelenka, szól; sőt ma már ott tart, hogy nem pisil bele a pelenkába, hiába rajta van. Zsuzsa saját bevallása szerint szárazon vette le róla délben, és én is, amikor hazajöttünk. Pedig az oviban szólt, hogy pisilnie kell, mondtam, hogy csorgasson bele, de ezek szerint kb. fél órát vissza is tudta tartani, mert száraz pelenkában hazahozta.
De a gyerek nem szobatiszta. Persze, hogy nem, én ezt egy szóval sem mondtam, de rálépett az ahhoz vezető útra. Magától.
És piszok módon zavar, hogy elvárnám, hogy partnerek legyenek benne, és azt látom, hogy az ő elképzelésük fontosabb. Ha ők úgy döntöttek, hogy a gyerek még ráér (eddig 9-szer mondták el, számolom), meg hát pelenkával a fenekén nem szólt, hogy vegyék le róla, mert wc-re akar menni, akkor nem kell erőltetni. Ergo szerintük én erőltetem. Ja, és ennyi idősen a gyerekek még nem szobatiszták, ez túl korai. Lassan 2,5 évesen. Mondják nekem, aki akkor se hinném el, ha nem lenne egy másik gyerekem, aki 25 hónaposan ágytiszta is volt. 3 nap alatt. Ja, hát az első nap 7 bugyit pisilt össze, a másodikon 3-at, a 3. naptól pedig egyetlen egyszer sem pisilt be. Se ébren, se álmában, soha. Azóta se. Tudom, nem ez az általános, nem is ezt várnám el Zalántól, de látom, hogy ő kezdeményezi a dolgot, felfogja, érti, akarja, nem érzi kényszernek, már neki is igénye, hogy ne pisiben ázzon a feneke, akkor miért állnak az útjába?! Tényleg nem értem. Másrészt én hónapok óta nem érzek megint semmi szagot, de Sanyi pl. ritka zabos attól, hogy Zalánnak folyton pisiszaga van. Valószínűleg ha csak pisis a pelenka, akkor nem törlik meg a fenekét, csak leveszik róla a pelust...:-S És annak előbb-utóbb szaga lesz, még egy 2,5 éves esetében is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése