2011. április 1., péntek

Doktor úr, engem tényleg üldöznek

Ma épp azon röhögtünk, hogy a legtöbb kollégára simán rá tudnánk húzni valami pszichiátriai diagnózist, de esküszöm tényleg nem vagyok paranoiás, engem ez a vén.... izé.... idős hölgy valóban szívat. :-DD
Ma mentem Zalánért, Marika trónolt a csoport közepén, fel se állt, úgy közölte, hogy Zalán szeme ébredéskor nagyon csipás volt, megtörölte törlőkendővel (!!! illatosított popsitörlőről beszélünk, bazzeg), de vigyük el orvoshoz, mert Ő IGAZOLÁS NÉLKÜL NEM ENGEDI VISSZA, NEKI IGAZOLÁS KELL. Kétszer mondta el ugyanezekkel a szavakkal, majd gyakorlatilag röhögve hozzátette, hogy már biztos nincs orvos, de igazolás nélkül nem jöhetünk hétfőn. Azt hiszem finoman rábasztam az ajtót, és rögtön hívtam a rendelőt, ahol helyettesítés volt, meg már rendelés vége, de megvártak minket, gyorsan átszaladtunk, és megnézték Zazát. Mondta a doktornő, hogy valóban piros és könnyes Zalán szeme, sanszos, hogy elindult valami fertőzés, kaptunk cseppet, igazolást, hétfőn mehetünk, ha nincs gáz. Anyuka egyébként is egészségügyis, meg nem hülye, fel tudja mérni. Köszi, van még, aki bízik bennem ;-).
Ezzel megint nem az a bajom, hogy jelzi, hogy ezt tapasztalta a gyereknél, sőt; hanem ez a stílus. Hogy ismét kitiltotta a bölcsiből a saját diagnózisa alapján.
Ha azt mondja, hogy ez van, vigyük már el, nehogy kötőhártyagyulladás legyen, akkor azt mondom, persze. De ez, hogy ő, mint élet és halál ura, nem engedi be igazolás nélkül....Ritka egy kompetenciazavaros nőszemély. Amúgy meg lehet örüljek, hogy nem hívott 3 órakor, hogy mánjelleggel menjek a gyerekért, várt fél négyig, amikor mentem egyébként is érte.

5 megjegyzés:

  1. Ez azért már kész... MI A VALÓS PROBLÉMÁJA?! Naaaa, őszintén, vazzeg...

    VálaszTörlés
  2. Hát, ha profán akarok lenni, akkor azt mondom, hogy a klimax. :-P
    Egyébként meg akitől "leeshet" valami, azzal nyájas (nem anyagiakra gondolok, szívességekre, pl. a fogorvos anyukától, a belgyógyász nagypapától és az ortopédus nagynénitől), akitől nem, azt leszarja. Akiknek nem nyalizik, azokon megpróbál uralkodni, irányítani, fölényeskedni, de nekem ez vörös posztó. Szerintem nem alá-fölérendeltségi viszonyban vagyunk, hanem partnerként kellene egymást kezelni.

    VálaszTörlés
  3. Ez kész ez a nő.Irigylem a türelmedet.Komolyan.
    Lili meg csúcsügyes!!!

    Évi

    VálaszTörlés
  4. Marika - megkockáztatom - utálja a gyerekemet, de nem is akarom ennek az okát firtatni. Úgy gondolom, hogy egy 2 éves gyerekkel szemben ez bármilyen okból kizárólag őt minősíti, az ő szegénységi bizonyítványa. Az, hogy én nem vagyok neki szimpatikus, nem érdekel; hát Istenem, nem fogunk cimbizni, ez elejétől nyilvánvaló volt. Akár utálhat is szívből. Engem. De, és vastagon és keményen de: neki ez a munkája, urambocsá' hivatása, és nem szívességet tesz nekem azzal, hogy vigyáz a gyerekemre.
    Egyébként Sz. Évi írta mailben: előbb-utóbb mindenki életében eljön az a pillanat, amikor jól jön egy ismerős a pszichiátrián, ha már a szívességeknél tartunk.
    Én meg abban hiszek, hogy a világban egyensúly van,és a végén mindenki azt kapja élettől, amit megérdemel.

    VálaszTörlés
  5. Igen egyensúly van.
    Marika is meg fogja kapni az élettől remélhetőleg.Leginkább akkor amikor marhára nem számít rá, és leteríti....
    De a gyerekedet /téged akár utál akár nem/, NORMÁLISAN el kéne látnia.
    Barátnőmnél is hasonló a bölcsis nő.3 éves lesz a kislány és kOMOLY vitába keveredett a NŐ a gyerekkel mert az nem akarta elzárni a vízcsapot...oly mértékben, hogy a G.nő totálisan felcseszte a saját agyát és egy másik gondozónő ment át a kislányt elvinni a közeléből.
    Azóta a kislány NEm nyúl a csaphoz.A bölcsiben....Siralmas és szégyelljék magukat komolyan....

    Egyébként én is Sz. Évi vagyok:-)))).De persze nem én írtam emilt.

    VálaszTörlés