2009. november 4., szerda

Horoszkóp :-D

Előrebocsátom, hogy nem követem rendszeresen figyelemmel, néha szórakozásképp beleolvasok, ha elém kerül. Pláne, hogy Mérleg vagyok, de nem tipikus.
A heti horoszkópomon viszont jót derültem:

Fodrászhoz mész, vagy nélkülözhetetlen kozmetikai terméket szeretnél megvásárolni magadnak. Egy társasági esemény lehetősége felvillanyoz, talán még új ruhadarabot is beszerzel erre az alkalomra. Nagyon jól fogod magad érezni, hiszen kiváló társalkodó vagy, és az ellenkező neműek tekintetét is magadra vonod.


Valóban készülök fodrászhoz, és ma vettem is egy ruhát magamnak, mert szombaton osztálytalálkozóm lesz. :-D

Jelzem Zalán is Mérleg, rá gondolom már ennyire nem igaz a sztori, hacsak a pelenka és popsitörlő,valamint a fürdető nem számít nélkülözhetetlen kozmetikai kelléknek. :-D. Mert azt momentán vettem neki. Meg két harisnyát. Ez kimeríti az "új ruhadarab" definícióját? :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése