2009. november 23., hétfő

Vírusom van

Nem kell izgulni, nem h1n1. Sőt, dacolva a mai trenddel, arra se térek ki, hogy oltattunk-e vagy sem, és milyen érvek alapján hoztuk meg a döntésünket. :-P Dafke.
Nekem Jean D' Arc vírusom van - én fedeztem fel, így az elnevezés joga is az enyém szerintem. De az is lehet persze, hogy bakteriális. Mindenesetre egy hét óta 2 naponta megégetem magam valahol, ez már tuti nem lehet véletlen. :-D Ez vagy vírus, vagy az előző életem... Egyesek szerintem eskü alatt vallanák, hogy valamikor boszorkány voltam. :-D
A felkaromat pl. egy diszkrét 10 centis csík díszíti -vasaló. Az egyik tenyeremen már gyógyul - sült alma közepéből felcsapó olaj. A másik gyűrűsujjam hólyagos - forró lábas forró füle. Ja, hogy lehet az embernek megvasalni a felkarját? Állítsd a forró vasalót az asztalra, és hajolj át felette egy pohárért. Voilá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése