2011. január 20., csütörtök

Fittipaldiné, vagy nem?

Miután többen reklamáltatok, hogy nem számoltam be a KRESZ-vizsgáról, illetve a további előmenetelemről az autóvezetés útján, így most álljunk meg egy percre és emlékezzünk meg róla.
A KRESZ sikerült, 2 pontot vesztettem. Jegyezzétek meg, hogy ha nyílt villamospályával ellátott úttesten, ahol az útburkolati jelek nincsenek felfestve, úgy álltok meg jobb oldalon, hogy köztetek meg a villamossín között csak 2 méter marad, az szabályos. Mer' lehet előzni a villamossínen, azér'. Ha fel lenne festve, nem lehetne. Tessék megjegyezni. Én egy életre. A másik valami kuplungos kérdés volt, de azt csak elnyomtam, mert kapkodtam.
Szóval nem éreztem olyan horderejűnek a dolgot, hogy ezzel körbehaknizzam az ismerősöket, meg süssek fasírtot, pogácsát és tartsunk egy kis bankettet a tiszteletemre. Police-dalokkal, stroboszkópszerűen villogó fényjelző készülékekkel. :-) (Nem lámpa, jegyezzük meg!)
Szombaton vezettem is, mondanám, ha túlzásokba akarnék esni. Azt hittem, majd bemutatnak minket az autóval, kicsikét gurulgatunk, ismerkedgetünk, erre lópénisz. Szlalomoztam (tök életszerű, napi szinten kell majd, úgyhogy jó, hogy ezzel kezdtük) meg egyéb cirkuszi manővereket hajtottam végre. Kis túlzással fingom nem volt, hogy mit csinálok, mondhatni a tólélésre játszottam, csináltam, amit Zsolti mondott. Pechemre ismerős az oktató, szóval még égni se egyszerű előtte. Nos, nem vagyok kishitű, meg nem vonok le konzekvenciát 2 órából, de nem bennem reinkarnálódott Senna, úgy érzem. Na persze minden hülye megtanulja egyszer, én is meg fogom. :-) Zsolti szerint egyszer se fulladtam le, és ez tök jó, Kb. ennyi pozitívumot tudott szegény mondani, és szerintem ennek is nagyon utána kellett gondolnia. :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése