2010. június 18., péntek

Huba...Szameg

Nem számolom össze, hogy hány oltást kaptak a gyerekeim összesen, de első alkalommal fordul elő, hogy valamelyik belázasodik utána. Ha nagyon elvont és elvonatkoztatott akarnék lenni, akkor lehet ezért volt annyi gebasz körülötte, ezért húzódott eddig, mert a gyerek érezte előre. :-S Na, de kötelező, szóval úgysem tudtuk volna kikerülni. Túléljük. Rosszkutya is, meg én is. ;-) A virrasztást, meg az egész napos rajtamlógást.
Hajnali fél háromkor nyígott, hogy átjönne, akkor éreztem, hogy meleg. Adtam neki lázcsillapítót, és rituálisan megnéztük hatásig/elalvásig az Esküdt ellenségek aktuális részét. Valahogy mindig ilyenkor ébred lázasan, amikor ez megy a Viasaton. Természetesen hótt hülye álmaim voltak utána, pl. azt álmodtam, hogy valaki kopog az ajtónkon, és rázom Sanyit, hogy menjen már megnézni, hogy ki az. Erre felriadtam, és rájöttem, hogy csak álmodom. Meg apósommal álmodtam - 6 éve meghalt. Remélem ez azt jelenti, hogy őrangyalként vigyáz odafentről a fiamra. ;-) Nem hiszek ilyesmikben, de azért valahol remélem, hogy tud róluk, látja valahonnan az unokáit. Szerette volna őket. Így most apám az egyeduralkodó nagypapa, és talán ezért, de jobban lógnak rajta, mint bármelyik nagyanyjukon, többet emlegetik.

Elvittük Lilit oviba, aztán elügettünk Zazával a Sparba. Oda-vissza olyan 4-5 kilométer, de egyrészt letudjuk vele a levegőzést, másrészt nekem se árt egy kis gyaloglás. A "jó szomszéd" itt a sarkon, meg a "támogassuk a választék nélküli, amúgy q. drága kiskereskedőket" még közelebb, de ezekbe csak egy-két dologért szaladunk be. Vagy Spar,vagy Tesco. Az Auchan most egy darabig kilőve, meg oda úgyis autóval jártunk.
Szóval rám fér némi mozgás. Ma olvastam egy magazinban, hogy "a bőröd feszül az izmaidon, vagy a ruhád a hurkáidon?" Utóbbi, basszus.:-O Ráadásul nem vagyok esztétikus molett alkat, aki a formáját megtartja, csak megvastagszik, hanem a plusz 10 kiló a melleimen meg a hasamon van. Úgy nézek ki, mint megboldogult nagyanyám, vagy mint egy villanykörte. Alul piricka, felül gömb. :) Bár tegnap lehülyéztek a játszótéren, amikor megjegyeztem, hogy fogynom kéne,és hitetlenkedtek (de rendesek:-)), hogy rajtam 20 kiló felesleg van. Amúgy 20 nincs, mert 50 kilósan a nagycsöcsű gebék táborát erősítettem, nem volt se fenekem, se lábam, de egy 10-est jó lenne ledobni. Nem vagyok naiv, babakocsitologatással nem fog lemenni, akkor se, ha dombnak felfelé tolom 13kiló gyerekkel, meg 8 kiló cuccal (és imádkozom, hogy a 15 kilóig teherbíró babakocsi ne szakadjon össze). Erőt kéne venni magamon és mozogni, meg erőteljesen csökkenteni a szénhidrátbevitelt. Nekem ez a mumusom, tudom. Mármint, hogy sokat eszek belőle, és estére. Mint az anyák 60%.a, akkor eszek, amikor időm van rá.
Anno tornáztam meg az update szerint ettem (nem az flancos lisztek, meg a fogyasztó csülökpörkölt érában, hanem még az őskorban, az időben szétválasztós diéta alapján)és lefogytam, csak utána visszamászott a terhességekkel. 27 éves koromig meg azt ettem, amit akartam, 53 kilótól soha nem voltam több. Na, ennek vége. :-D
Amúgy igazán nem a súlyom zavar, hanem egyrészt nem tudok öltözködni, mert a melleim miatt 46-os méret lennék, de a a csípőm, derekam környékén kétszer körbe tudnám tekerni magamon a cuccot, alul meg 40, max. 42-es, ami kell, másrészt meg "nem úgyáll" ahogy kéne.
A hasam meg tényleg nagy.
Mondjuk az "álló/ülőrajtból rövidtávú sprint a gyerekig" számban indulhatnék olimpián, mert Zaza folyton életveszélyes helyzetekbe keveredik a játszótéren, de azért ez sem az igazi. :-)
Rendszeresen a szem, fül és ész nélkül hintázó tizenévesek közé keveredik motorral, vagy simán elindul a legmagasabb csúszdára, vagy a tarkóján látom a békésen homokozó kislányra homokborítás vödörrrel szándékát. Időnként némi illemórát is kell neki adnom (szintén futva), mert vagy elszedi más cuccát, vagy az övét akarják, és nem adja.
Nem mellékesen szökik. Körbe van kerítve a játszótér (Lili idején még nem volt, de nála nem is kellett), de amint valaki nyitva hagyja valmelyik kaput, már rohan is kacagva. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése