2010. június 29., kedd

Női dolgok

Ma besétáltunk a gyerekekkel a városba. Rajtam egy bő szoknya volt, a szél meg fújt. Igen, klasszikus: alámkapott, szoknya a nyakamba, csak én nem voltam olyan elegáns és kacér, mint Marilyn Monroe, mert belevisítottam a Szentpáli utcai autózajba: basszus! Mert ugye ez mind zebrán, babakocsitologatás közben történt, esélyem se volt lefogni. Lili persze rögtön kérdez, miért visítottam. Mondtam neki, hogy felkapta a szél a szoknyámat, így a fél várost az én seggem látványa ébresztette (nem így persze, de ez volt a lényege). Mire megjegyezte, hogy rajta ugyan jó hosszú szoknya van, de ha azt is felkapja a szél, legalább látják, hogy ugyanúgy csillagos a bugyija, mint a zoknija. Na, igen, ez azért fontos. ;-)
Utána rájöttem, hogy a bénaság összetartó erő is, mert ment előttünk egy csaj, és miután kiröhögte magát a spontán light sztiptízemen, visszafordult, és megkért, hogy ugyan nézzem már meg, van-e valami a (egyébként hófehér) nadrágján.Gondolom azok után már nem érezte hülyének a kérést, hogy látta a seggem. :-) Meg ciki, de attól tart, hogy beleült valamibe.Megnyugtattam, nem így történt. :-)
Aztán fél órát töltöttem el egy bolt próbafülkéjében vagy 10 db fürdőruhával, hogy újra rádöbbenjek, hogy nem vagyok konfekcióméret. Mellben jó volt egy darab 42E-s melltartó, viszont a bugyija a hónom aljáig feljött. Még engedték is volna, hogy elhozzak hozzá egy 40-es alsót(bár inkább 38-as kéne), de nem volt . Most imádkozom, hogy olyan helyen is találjak méretben megfelelő felsőt, ahol külön árulják az aljától, mert vagy a mellem lóg ki, vagy a térdemig csúszik a bugyogó. Lili meg nagyon akar strandra menni. Egyrészes ugyan esztétikusabb lenne, de ezek után gondolom érthető, hogy miért röhögök már csaka gondolaton is.
Egyébként fél öt múlt, az én gyerekeim meg alszanak.
Lili tegnap meg ma itthon volt, szerdától péntkig megy oviba, utána meg a nagyanyjához nyaralni. Elvileg egy hétre, de majd meglátjuk. Utána meg márcsak egy hét az ovi, így arra jutottunk, hogy a héten be is fejezzük, felesleges az utolsó hétre beesnie.

3 megjegyzés:

  1. Csak valami csodanő vagy te, két gyerekkel fürdőruhát is tudsz próbálni...
    Nekem már egy db másfél évessel is gondot okozott, kiszaladt a próbafülkéből, vagy csak simán kirántotta a függönyt az átöltözés közepén :-))

    VálaszTörlés
  2. A kicsi babakocsiban volt, a nagyot meg távirányítottam, hogy "most tologasd kicsit, most adj neki inni, most add oda a kiflit a táskából stb." :-) De a Tescoban (gatyát vettem), nem fért be a bevásárlókocsi és a benne ülő Zalán a fülkébe, így kint hagytam. Ő meg kukucskálós játékot látott a szituációban, és rendszeresen kirántotta a függönyt. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ó, igen, az utóbbi ismerős. Tipikusan akkor, amikor két nadrág közt vagyok :)

    VálaszTörlés