2010. december 15., szerda

Jupiter összeakad Marssal és Vénusz összeborzolta Szaturnusz gyűrűit

avagy: vagy mindenki hülye, vagy én

Kicsitörpe itthon van. Nem, igazán nem beteg, ellenben a bölcsiben mindent bevetettek annak érdekében, hogy ne vigyem - lehetőleg már idén egyáltalán ne. Mert mindenki egyenlő, de vannak az egyenlőbbek. Úgyhogy megsértődtem, illetve beláttam, hogy ha most ellenszegülök, akkor a gyerek szívhatja meg, és nem vittem, de a jövő héten muszáj lesz. Majd egyszer ha lehiggadok, megírom a sztorit, mert tanulságos. Egyelőre nem tudom elválasztani, hogy mi az érzelmi síkon felháborító benne és mi az racionálisan. Szóval fújnom kell kettőt, hogy kellő távolságból tudjam szemlélni az eseményeket.
Szóval itthon van. Ma még elvittem Lilit oviba, mert szerdánként korcsolyázni járnak, de holnap és holnapután ő is marad. Jobban eljátszanak ketten, nem nagyon igénylik az "anya csak az enyém" projektet. Természetesen reggel kiderült, hogy nincs korcsolya, csak jó szokás szerint elfelejtettek szólni. Szünet van, ez a kifogás... hol, a jégpályán?! Mert az oviban nincs, az ziher. Vagy ez is a szokásos történet: a hivatalos szünet előtt ők hetekkel megkezdik a szünidei hozzáállást, és látványosan éreztetik, hogy a gyereknek már nem kéne ott lenni. Különben minek volt tegnap (december 14-én, 10 nappal karácsony előtt) a karácsonyi ünnepség? Lili reggel ujjongott, hogy hurrá karácsony, de lehiggasztottam, hogy nem, ez még nem karácsony, addig még 10-et kell aludni. Erre az 5 évesek bölcsességével: akkor nem tudom hová sietnek az óvodában. Ma kérdezték, hogy beteg-e Zalán, hogy nem viszem bölcsibe, mire Lili szintén: á, nem, csak kiutálták a bölcsiből. :-D Gondolom tegnapi puffogásaim közben ez is elhagyta a számat, ő meg megjegyezte a lényeget. ;-)
Szóval ő azért vette, hogy igazából nincs karácsony, de Lilla barátnője pl. hazáig könyörgött az anyjának, hogy aznap díszítsék fel otthon a fát. :-D
Reggel elvittük Lilit oviba, Zalán sírt egy sort, hogy ő miért nem mehet bölcsibe. Besétáltunk a Sparba - közben legalább hatszor seggelt egyet a tükörjégen, egyem meg, utána pedig hazabuszoztunk. Na, az volt az igazi királyság. Szerintem még soha nem ült buszon, úgyhogy nagyon tetszett neki. Itthon még megmotoroztatta Tibi macit - ő az új totemállata, egy lépést se nélküle, utána kiszívta az orrát egy ugrókötéllel, majd lefektette aludni. Mindig elcsodálkozom azon, hogy képes félórákat is elhasalni a szőnyegen és tologatni a kisautókat és a mozdonyokat a legnagyobb nyugiban. Lili mai napig nem képes hasonló elmélyülésre, neki folyton ott kell lenni mindenhol, pörögni. Na persze nem egyformák. :-)
Délben egyedül lefeküdt aludni, úgyhogy most alszik.
Azon meg nem tudom, hogy sírjak, vagy röhögjek, hogy az elmúlt 21 órában, amit együtt töltöttünk, egyetlen egyszer nem köhögött, és az orrát is csak odakint töröltem a mínusz 10-ben. Merthogy a bölcsiben ez volt a kifogás: nagyon színes a taknya és köhög. És sokkal-sokkal jobb lesz neki otthon pihenni. Mert inkább most maradjon otthon, mint hogy karácsonyra legyen beteg. És 23-án nem hozhatja a gyereket az, aki nem dolgozik. Und so weiter...Mondom, még higgadok.
Papíron október 23-a óta dolgozom egyébként. ahhoz a kutyának sincs köze, hogy szabadságon vagyok. Ha ez ennyire probléma, akkor a túróért vették fel a gyereket október 1-től? Ha meg felvették, hogy lehet az kifogás bármire, hogy "nem dolgozom". Egyébként se a seggem vakarom itthon napszámban, van épp elég elfoglaltságom, de nem gondolom, hogy erről napi szinten fel kéne világosítanom a gondozónőt, megindokolandó, hogy a bölcsődébe felvett gyerekemet miért is viszem bölcsődébe.
Na, mondom, időnként kitör belőlem a gőz:-DD
Amúgy nem titok ez: vezetni járok. Meg közigazgatási versenyvizsgára tanulok. De ha szoláriumba járnék meg masszíroztatni, meg a műkörmömet fényeztetni, akkor is maximum kérhetne, és nem utasíthatna. Szerintem. De én egy rohadt liberális vagyok még mindig. :-D Az X faktorban se szurkolok senkinek, szerintem az fog győzni, akire az SMS-ezők döntő többsége szavaz. Ha ez nem egyezik az én ízlésemmel, akkor se történik semmi. :-) A Való világról is az a véleményem, hoyg nem nézem. Akit érdekel, felőlem nézze. De már mondták, nem fog ez így menni, hogy nem foglalok állást, hogy fekete vagy fehér, és igen hamar a gladiátolképzőben találom magam ilyen lohadt viselkedéssel;-)

1 megjegyzés: