2010. december 11., szombat

Tündérszerkó

Lili valamelyik nap már a születésnapi ajándékait kezdte tervezni. Nem kezdtem anyázni, hanem ennek apropóján meggyőztem, hogy napoljuk el a ZhuZhuPetet, és inkább kérjen a Jézuskától koronát meg tündérszoknyát, és majd szülinapjára kap hörcsögöt autóval. Nem titkolt reményem, hogy addigra lemegy róla az a gurulós hörcsög-kórság.
Kérdeztem szeretne-e tündérszárnyakat és varázspálcát is? Erre elkedzett visítani, hogy ő rohadtul nem akar szárnyakat, mert nem akar innen elrepülni a messzeségbe. Ez a fóbiája már tavaly is megvolt. :-D De most sikerült elmagyarázni, hogy az nem igazi szárny, így némi gondolkodási időt kért, majd kibökte, hogy akar szárnyakat is.
Ja, hogy miért kell nekem még ajándékot vennem a gyurmakészlet mellé? Anyósom közölte, hogy vegyük meg mi az ajándékot, majd kifizeti...
Úgyhogy mentem koronát meg tündérszoknyát venni. A H&M-ben volt korona, kapott mellé tündérszárnyat varázspálcával. Volt szoknya is, de irreálisan drágának találtam. Úgyhogy vettem 2 méter tüllt és elkészítettem neki a tütüt. Így: http://justwemoms.blogspot.com/2009/06/easy-no-sew-tutu-tutorial.html (Aki belevágna: ha kb. egy 5 évesre való, térdig érő szoknyát szeretnétek készíteni, akkor legalább 3 méter kell, így lesz szép "dús".)
Hamar kész lett, de sikerült csillámos tüllt vennem, aminek a nagy része a művelet végére lepergett, beborított engem kb. manduláig, a fél szobát, majd sikeresen széthordtuk az egész lakásban. Este fogmosás közben észrevettem, hogy csillámosat is köpök:-)
De van tündérszerkó.:-)

1 megjegyzés:

  1. Hó te nagyon ügyes vagy.
    Zuzunk nekünk is van.Ez is:-)).Sokat játszanak.De főleg óvódai hatásra, ott ugyanis ez az őrület megy.....volt, hogy tetekig elő sem vették....
    Anyósod meg inkább jó fej.Az enyém nem kérdez...csak vesz....meg ne kérdezd miket, mert a falra mászom tőlük...No comment.

    VálaszTörlés