2010. december 17., péntek

Mission Impossible: Toy Store

Lili hivatalos Eszter mai szülinapi bulijára, amit enyhén elfelejtettem, így délelőtt két, továbbra is pofátlanul egészséges gyerekkel vágtam neki az ajándékbeszerzésnek. Nem mondom, hogy nem remegett meg a térdem arra gondolva, hogy mit fognak művelni ezek ketten oda beszabadulva, arra programozott aggyal, hogy a Mikulás meg a Jézuska nevében bármit lehet kérni.
De megint bebizonyították, hogy alulértékelem őket. Bár résen voltam, és a kisebbiket babakocsira ítéltem, hogy csak egy után kelljen szaladnom és pakolnom. Lili ugyan indításként levert egy fél sor puzzlet a bevásárlókosárral, de csak a Minnie egérre indult rá, amit meg egy éve minimum megígértünk neki, csak soha nem találtunk. Ráadásul akciós volt, úgyhogy még az ára is elviselhető. Zalánt meg el tudtam hülyíteni egy csomag Verdás matricával. Az eladók ott egyébként is készségesek és kedvesek, de látván, hogy két ötletteli gyerekkel vagyok, azért keringtek körülöttünk rendesen:-)
Közben a bulit lefújták, mert Eszter kishúga lebetegedett.
Benéztünk a H&M-be, ott meg a múlt héten kinézett, de drágának találtatott blúzt sikerült erősen akciós áron megvenni. Talán a heti balekség elszállt rólam (az Így jártam anyátokkal-ban volt egy ilyen rész), de valószínűleg a férjen landolt. :-) Reggel elment a kocsiért a szerelőhöz, de mivel a téli gumit csak holnap tudják rá felrakni, így nem mert vele elindulni dolgozni. Nem a szokásos időben ment, elnézte a buszt, és sikerrel landolt 1 településsel odébb, mint kellett volna :-D. Kolombusz is hasonlóképpen járt :-D
Hazafelé Lilivel átestünk a miért lesz a vízből jég és hó, és mikor olvad témakörön. Épp lelkesedett, hogy tök jó, hogy a jéggel szemben a hó nem csúszik, és azzal a lendülettel dobott egy olyan tripla leszúrt Rittbergert, hogy öröm volt nézni. :-)

Mission completed ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése