2011. február 17., csütörtök

A bárányok fertőznek

Murphy-t most már tényleg **ssza meg egy taliga aprómajom, nem rászóltam megint?! Ma hajnalban Zalán 5-kor kiabált, hogy "anyuciii, gyere értem", és éreztem, hogy meleg. 37,3 volt csak, de nem is aludt vissza, és pelenkacsere közben felfedeztem az első két pöttyöt a hasán. Azóta jöttek újabbak is, most úgy tűnik, hogy a nyakán, tarkóján lesz talán sok.
Szóval nem mentünk bölcsibe. Úgyis aggódott a gondozónő, hogy M.E. elkapja Zalántól az orrfolyást. Aki egy tündér kislány egyébként, szerintem full normális szülőkkel, de az egyik (vagy mindkettő?) orvos, és ezért különösen becsben tartják a bölcsiben. Magamban jókat röhögök, hogy mi lehet a kórházi bölcsiben, ahol szinte az összes orvosgyerek? :-))) Szakma, vagy tudományos fokozat alapján rangsorolnak? "Előbb Igorkát tedd tisztába, az ő apja agysebész, a Dezsőkéjé csak pszichiáter". :-DDD Vagy: "Előbb Dezsőkét, mert az ő apja már főorvos, míg Igorkáé csak adjunktus":-)?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése