2011. február 28., hétfő

12. nap

Háttérben lakásunk állandó desingeleme, a ruhaszárító. A barna a szája körül nemes egyszerűséggel kakaó. :-)
Tegnap végre voltunk kint, sőt az Auchanba is bemerészkedtünk, mert kakaóvészhelyzet volt. Nagyon élvezte a kistök, hogy végre szabad levegőn van (motorozott), és senki nem szólt be, hogy hogy néz ki. :-) Ezek szerint lehet, hogy már nem csak nekünk "nem gáz" a feje? :-)Egyébként ott már alig van 10-15 pörk, a hasán-hátán-combján azért még sűrűbb.
Ma hívtam a gyerekorvost, hogy referáljak a páciens állapotáról, abban maradtunk, hogy pénteken megnézi. Remélem már mehet majd bölcsibe jövő héttől.
Amúgy nem azért van rajta a képek 70%-án a Villám McQueen-es póló, mert lusta vagyok mosni, hanem folyton mosom, mint Ágnes asszony. Csak én nem a vért látom rajta még mindig, hanem a 3 héttel ezelőtti bölcsis paradicsomlevet.:-))) Fétisdarab....Az ugyanilyen zoknival együtt. Volt már rá példa, hogy vasalóval szárítottam reggel, mert mindenképpen azt akarta felvenni, és még nyirkos volt kicsit. Tudom, tudom, konzumidiótát és fogyasztót nevelek a gyerekből, mert 2 évesen kisautós pólót hord ;-).
Egyébként ezekkel a véleményekkel én úgy vagyok, hogy egy kiló az enyém is, a másé is.... Nagy a világ, sokszínű. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése