2010. május 23., vasárnap

Büdöskölyke, avagy Az ördög pelenkát visel :-)

Ugyan a nagymamák önkéntes ombudsmani szolgálata egyöntetűen elutasítja még a feltételezést is; de én, AZ ANYJA, ki merem jelenteni, hogy Zalán büdöskölyök. :-D Imádom persze, de ez nem homályosítja el a tisztánlátásomat (igen, van nekem olyan), látom, hogy eleven, csintalan, erősen kísérletező alkat(és most finom voltam ;-)). Leginkább azt teszteli, hogy mennyit bírok ki agyvérzés nélkül. Számunkra a gyerekzárak eddig ismeretlenek voltak, Lilinél egyedül a vakdugókat használtuk, de azt is leginkább saját megnyugtatásunkra. Zalán viszont kinyit, kihúz, elteker mindent, ha már kinyitotta: kipakolja, széthordja, kiönti, szétkeni. Megtanultam, hogy résen kell lennem, mert bármi megfordul a fejemben, hogy talán megcsinálja, az az övében már régen megfordult és akcióterve is van hozzá. :-D Vagy már meg is csinálta,csak még nem vettem észre. Nincs az a magasság, ahol biztonságban van valami, tuti felmászik érte. Eddig kétszer kellett leparancsolni a kád széléről, hogy ne pakolja le a tusfürdős etc. polc tartalmát, tegnap felfedeztem, hogy elhajlította a polcot - gondolom kapaszkodás közben. Arról szó nem lehet, hogy a gyerekszobát leszámítva bárhol egyedül maradjon, mert tuti olyat csinál, amiért már fizet a biztosító. Nagy boldogságomra hisztis is, úgyhogy ha leszúrom azért, amit csinált:röhög. Ha elhozom a tetthelyről és megakadályozom a folytatásban:üvölt. És visszamegy.És még mindig nem alkuszik. Baltazár soha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése