2010. május 6., csütörtök

Hogyan égessük anyánkat? - 13. fejezet

Lili erősen szószátyár négy éves. Szoktuk mondani, hogy előtte megbeszélni valamit, ami nem publikus, kb.olyan biztonságos, mintha ventillátorba köpne az ember. :-)
Tegnap a lépcsőházi fényárban úgy találtam, hogy a lábam nem egészen reklámsimaságú, így gyorsan visszaszaladtam, hogy a térdnadrágomat hosszúra cseréljem. Éreztem, hogy nem úszom meg, mert Lilit az oviig transzban tartotta az élmény.
Mire beértünk, a csoporttársai már levitték A Füzetet (szerintem jelenléti ív, a kajához gondolom, de úgy harcolnak érte az ovisok, mintha a frigyláda lenne), úgy értékelte, hogy elkéstünk, és ezt neki meg kell magyaráznia:
"Tudod Ildikó néni azért késtünk el, mert anya a lépcsőházban vette észre, hogy szőrös a lába, és visszament nadrágot cserélni." Köszi,köszi.
Csenge egy reggel így fogadott minket: Képzeld Sanyi bácsi, tegnap hánytam.:-)
Aztán egyik kislány anyukájának fáj a cicije, ha szoptat, a másik apját állítólag megverték...Szóval vigyázzunk a 4 éves pletykafészkekkel, szülőtársaim.

Ma a fiú-lány kérdés egészen új dimenziójába léptem, amikor azon kezdtem gondolkodni - tapasztalati alapon, hogy mire szarabb rálépni: Polly Pockett babára vagy Lego Racers kiasutóra? (Boldog tudatlanoknak: mindkettő rohadt kicsit, de nagyon szúr.)

1 megjegyzés:

  1. Update: építőkocka a legrosszabb, az meg uniszex.
    Vagy össze kéne pakolnom, vagy papucsot kéne húznom, vagy "brit tudós" álnéven publikálnom kéne a felfedezéseimet...

    VálaszTörlés