2010. március 24., szerda

Díj

Marcsitól kaptunk egy kedves blogos díjat. Köszönöm. A logót kiteszem, amint megoldom a letöltését. :-) Nem, nem vagyok teljesen béna, csak az uram linuxot tett a gépre, és még nem minden funkcióját kenem-vágom. ;-)
Nem nagyon vagyok én ezeknek a blogos díjaknak a híve, nem is fogadtam el eddig egyet sem, mert előbb-utóbb körbeér, mindenki megkapja, és mitől díj akkor? Ám ennek tetszik az a kitétele, hogy el kell árulnom 7 titkot magamról.

A díj szabályai:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

A 7 dolog rólam...
1. Gyengém a csülök és a füstölt hús
2. A terhességek alatt sötétebb lett a hajam és nőtt a lábam egy méretet, és már így is maradt
3. Utálom a hazugság minden formáját
4. Nem szánok időt energiarabló, rosszindulatú, folyton panaszkodó emberekre
5. Hiszem, hogy semmi sem történik véletlenül és cél nélkül
6. Utálom a Jackie Chan, Chuck Norris és Piedone/Terence Hill filmeket
7. Ekcémás vagyok

És akkor: the winner is:

Enike, A Barátom (nagy B-vel)
az erroljuteszembe csapata, akinek sok-sok elmélyült percet köszönhetek
Judit, aki másodállásban a húgom, és valóban kreatív
presh, csak mert szeretem a gondolatait
Edit, akikkel az esküvőnk tervezése óta együtt vagyunk jóban-rosszban
A nő a tükörben csapata, a feleszmélésekért és a ráeszmélesékért
Ancsa, akitól sok hasznos ötletet kaptam

2 megjegyzés: