2010. március 18., csütörtök

Ez erős volt, Antónia....

Újabb sztáranyu, anyusztár érezte úgy, hogy bezzegelni kell... Pedig a csaj eddig valahogy elkerülte a bulvárt, de most gondolom a csatornája kiadta neki, hogy visszatérése okán fokozni lehetne a híradó nézettségét, legyen kedves nyilatkozzék. Megtette.
Mondják szexisebb és nőiesebb, mint valaha - mondja jó gének. Egy pont oda. Szimpi.
Nem volt-e fáradt-szól a következő kérdés, lévén ikrei születtek. Nem, jó babák -mondja anyja. Ez nem jó babaság kérdése -szerintem. Aki 24 órás figyelmet igényel, az rossz baba?
És akkor, mint egy izlandi gejzír, kitört belőle Bezzegantónia:
"Persze nem is hagytam el magam, hiába voltak fájdalmaim a császármetszés után, már az első napoktól felöltöztem rendesen, kisminkeltem magam, mentem a babakocsival sétálni."
Tehát aki orvosi utasításra kifekszi egy hasi nagyműtét következményeit, nem talpig sminkben és trendi cuccban rója babakocsival a köröket az utcán, az elhagyja magát....Köszönjük Antónia.
Aztán kiderül, hogy apa egész nap otthon volt segítségnek (otthonról dolgozott), akivel azért valljuk be egyszerűbb boldogulni, mint egy nagyival, akinek az ötleteit hárítani külön energiát igényel. Már ha van nagyi, és nem egyedül van az ember egy-két-három gyerekkel.
Másrészt lehet, hogy az újságírói hiba, de a cikk elvileg az anyaságról szól, csak én nem látom benne Bezzegantóniát, mint anyát. Csinos maradt, nem hagyta el magát, sok elfoglatságuk ellenére mégis van idejük egymásra a férjével. Örülünk. Tényleg. Gyerekek, jól vannak?....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése