2010. március 25., csütörtök

Égetnivaló

"...és akkor a lányt meggyújtották az iskola udvarán, és majdnem olyan nagyon égett, mint amikor te felgyújtottad a konyhát!".
Ezt mondtaLili. Én meg néztem hülyén. Az csak egy pillanatig futott át az agyamon, hogy valóban felgyújtottak valakit az iskola udvarán, sejtettem, hogy valami produkció lehetett. Gondoltam én tűzzsonglőrtől kezdve tűznyelőig mindenre, és beletelt némi időbe, míg megvilágosodtam, hogy valószínűleg a kisze bábut égették el. Ez egy téltemető-tavaszköszöntő népszokás.

Gondolom a mondat másik felének magyarázata is érdekel pár embert. Igen, valóban volt tűz a konyhában, de feleannyira sem volt nagy, mint ahogy Lili meséli mindenkinek. :-D Forró olaj, vizes hal interakcióban felcsapó lángról van szó. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése