2010. október 14., csütörtök

Papírforma

A hétfői hiszti után voltak félelmeim azzal kapcsolatban, hogy Zalán beszokik-e végül....
Közben meg csak a papírformát hozza, amit egyébként Zsuzsa és Marika előre meg is jósolt. Mondták, hogy egy hét majd két nap szünet után hétfőn lesz balhé - volt, de kedden-szerdán már könnyebb lesz.
Ma, csütörtökön ott tartunk, hogy negyed kilencre már itthon voltam.:-)). Volt egy protokolláris felvonyítás, de mire kiértem, be is fejezte. Ott maradtam még vagy 10 percet és tényleg nem balhézott.
Délben visszamegyek, hogy ha nem alszik, elhozzam, de bízom benne, hogy nem lesz gond.
Reggel egyébként tiltakozott kicsit a bölcsi előtt, de inkább nyígás-nyafogás volt az, mert odabent már kiabált Fannika után, ott is hagyott, míg elpakoltam, és rohant be a csoportba.
Most meg egyedül vagyok itthon, gyerekek nélkül. Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára. Okosok megkérdezték nem fogok-e unatkozni... De, rohadtul. Szerintem a szabadságom mind a 71 napjára van programom:-). Helyre kéne hoznom egy két gyerek által leamortizált lakást. ;-)

1 megjegyzés: