2010. október 1., péntek

Buktuk a projektet

Lili igazi tündibündi csecsemő volt, kisgyereknek (mert most mi, 4,5 évesen?!) is halk, illedelmes, nem kiabálós-rohangálós. Gondoltuk eladjuk valami népességgyarapítási program kampányarcának, mert sokaknak támadt kedve babázni, ha eltöltöttek vele egy kis időt, mer' olyan ééééédes.
Na, ezt buktuk. Az tuti.
Tegnap elmentünk a Deichmannba Sanyinak cipőt venni. Kb. 15 percet töltöttünk bent, de szerintem a végén hálát adtak, hogy fizettünk és távoztunk végre. Zalán volt az értelmi szerző, de visítozva rohangáltak a sorok között, én meg utánuk. Lili is kezelhetetlen volt, hiába mondtam neki, hogy ha az öccse elkezd száguldani, ne menjen utána, majd én, de azonnal visítva utánairamodott. Egyébként is szereti mutatni, hogy ő milyen figyelmes és gondoskodó nővér, és hogy a kis szélvész hozzá tartozik. Meg hát azért gyerekből van, szóval nem hagyott ki egy alkalmat, amikor visítva lehet rohanni.
Széken egy másodpercet nem ült Zalán, ha lefogtam visított. Ha ölbe vettem, visított és rúgkapált. Egyébként is napok óta meg van buggyanva, szerintem bennünket úgy ismernek a környéken, hogy a nő, akinek a gyereke folyton a földön ül. Merthogy földhöz veri magát, mert nem akar arra jönni, sőt jönni sem akar, egyébként is amarra szeretne menni mindig. Én meg hagyom. Hadd üljön, majd jön. Mondjuk ma estére már a hajam hullik, hogy napi kétszer olyan kampánybeszédet nyomok le, hogy feljöjjön a negyedikre, amilyet az összes polgármester-jelölt se. Ígérgetek én mindent: lesz Túró Rudi, Thomas, Actimel, körhinta, nyalóka, táncos lányok...

Ma volt családlátogatni Zsuzsa, a bölcsis gondozónője. Végül is az ő gyereke lesz Zalán. Örülök neki, nem mintha Marika kevésbé szimpatikus lenne, de Zalán inkább Zsuzsa felé nyitott. Most is befogta rögtön rajzolni, építőzni azonnal, egy picit sem volt vele szemben tartózkodó. Búcsúzáskor megkérdezte Zalántól: akkor jössz hétfőn bölcsibe, mire kisfiam megfogta a kezét és közölte: menjünk. :-))
Amikor megérkezett Zsuzsa, Zalán első kérdése: hol van Kornél? Ritkán találkoznak a fiúk, de így is annyit emlegeti Zalán, hogy ha napi szinten együtt töltenek majd 7-8 órát, szerintem vallást is alapítunk rá.
Szóval hétfőn megyünk. 9-re, aztán délig maradunk, egyelőre mindketten. Aztán majd ahogy a helyzet adja, de úgy tűnik, hogy az első héten ez lesz a menet, közben rövidebb-hosszabb időre megpróbálok kijönni. A második héten szerdán kezdjük az ottalvós bulit, először azt is úgy, hogy vele maradok.

Az ovi...Jaj. A "nem kapott enni" történetet faszán elkenték, amikor rákérdeztem, megmagyarázták, hogy a gyerek túloz. Benne van a pakliban, bár másik kettő ugyanezt mondta az esetről, és nem hiszem, hogy 4-5 évesen konspirálnának. Mindesetre remélem vették, hogy a gyerek elmondja, és nekem meg piszkosul nem tetszik, hogy így próbálnak fegyelmezni.
Bár Lili azt is mesélte, hogy tegnap az egyik barátnőjét átvitték a kiscsoportba, hogy majd ők megtanítják, hogy hogy kell viselkedni. Komolyan, ettől meg a nemlétező farkam kivan, utálom, rühellem, ütnék, amikor megszégyenítenek egy gyereket. Mert ez mi más? Amikor egy nagycsoportost az iskolaelőkészítő foglalkozásról büntetésből átvisznek a kicsikhez. Lilinek így is vörös posztó a földszint, mert tavaly ott voltak a kiscsoportosok, és azzal fenyegették őket, hogy ha nem viselkednek középsőshöz "méltón", akkor lemennek a kiscsoportba. Amikor összevonás volt már, Lili tiszta pánikban volt, hogy neki miért kell lemenni a földszintre, nem is viselkedett rosszul. :-S
Őszintén szólva erősen gondolkodom, hogy feldobom az ovis weboldal fórumán, mint témát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése