2009. október 19., hétfő

Ervikkék

Apr 10, '09 8:13 AM
for everyone
Air Wick...Halálra idegesített az a reklám, ahol a pingivmamának és a mackópapának disznógyerekei vannak. Éltem a gyanúperrel, hogy valami orron át felszívódó hallucinogént tartalmaz az illatosító, és erre utalnak ezzel a totálisan képtelen állatcsaláddal. Meg az elefántmama százlábú fiával.
Tegnap este megvilágosodtam: a brainstormingon valaki a saját gyereke ötletét dobta be. Ugyanis Lilinek mondtam valami olyasmiit, hogy "gyönyörűségem, szépségem, kiscicám", mire ő felvilágosított, hogy nem, nem, ő mókuska. Majd folytatta, hogy az öccse oroszlán, én maci vagyok, apa meg tigris.
Máskor is kikér magának ilyen megszólításokat, -időnként még a Lilit is-, hogy ő NAGYTESÓ.

Zalán ma elpusztított egy teljes üveg sütőtökös bébiételt, utána megpróbáltam megitatni, de csak rágja a cumisüveget. Fogalma nincs mi az, pedig a Tommy Tippeenél cicibb formájú cumi tuti nincs. De pohárból nagyon ügyesen ivott. Tudom, hogy a pohárból ivást szorgalmazzák manapság szoptatási tanácsadók meg a védőnők - fúj-fúj cumi, le a cumisüveggel -, de lényegesen praktikusabb séta közben, játszótéren, autóban cumisüvegből itatni, mint pohárból. Majd megpróbálom csőrös pohárból itatni, hátha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése