2009. október 19., hétfő

Megszületett hát

Aug 17, '09 2:39 PM
for everyone
Nem, nem újabb gyerekem született itt nagy titokban, hanem Zalán szülte meg az 5. fogát. Sokat vajúdott vele, hogy maradjunk a metaforánál. Már hetekkel ezelőtt azt hittem, hogy csak napok kérdése az áttörés, mert annyira feszült és fehérlett az ínye alatt, de megváratott minket. Mondjuk én már az ép elmém határmezsgyéjén billegtem napok óta, mert a kínlódás krónikus anyáncsüngésben nyilvánult meg nála, és folyamatos cicizésben. Őszintén szólva idegrohamot kaptam tegnap, amikor az én 10 hónapos fiam KILENCSZER üvöltötte ki a belét azzal a céllal, hogy máris adjak neki anyatejet.
Ma reggelre kb. 2 milliméternyi kilátszik már az egész fogából, gondolom már a végsőkig feszítette az ínyét, mire kihasadt. Így van már 5 darab foga, mit nekünk az a másik 15, ami még hátra van.
A cicin lógása azért is idegesített, mert egyébként BÁRMIT megeszik, értsd ezalatt:
1. ellopja a tányérról
2. úgy néz rád, mint a Csizmás Kandúr a Shrekben, és megsajnálod és adsz
3. kiüvölti a belét, miközben lerángat a székről , így adsz neki a nyugalom érdekében.
A savanyított tejtermék kérdését egy napon belül letudta: beleharapott Lili Túró Rudijába egy óvatlan pillanatban, majd a sajtos-tejfölös tésztájába belemarkolt és betömte.
Zalán két Lilit kitesz, vagy nekem van már nyugdíjas memóriám (csak a szépre emlékezem....), de nem kellett ennyit rohannom utána, hogy ön-és közveszélyes helyzetekből kimentsem. A vezetékek még szerencse, hogy el vannak dugva a lakásban, mert amint egyet meglát már rángatja és rágja azonnal. Kedvence egy sípolós kalapács, mindent üt vele, a nyelével meg kitűnően lehet zörögni a konvektoron. A szomszédok még nem szóltak. Szerel mindent; ami kinyitható, azt kinyitja; ami levehető, azt leveszi és eldobja;ami pörgethető, azt pörgeti. Babák szemét megpróbálja kinyomni - ez tuti valami fiús tulajdonság, mert Lilinek esze ágában sem volt ilyet csinálni. Ha lepöttyen egy csepp víz a földre, már ott is terem és keni széjjel ( bukásról azért nem beszélek, hátha valaki eszik, miközben ezt olvassa). Műszaki érdeklődése amúgy is mindenen túltesz, reggel az az első, hogy megkaparintja a távirányítót és a szemüvegemet az ágy mellől.
Sebessége és elszántsága a mellékelt videón megtekinthető.



Lili eközben unatkozik. Ha épp nem az öccsét mentem ki valahonnan vagy nem rajtam lóg, akkor főzök-mosok-takarítok másfél órában. Jó lesz az oviban. Van, aki értetlenkedik, hogy minek "adtam" óvodába, amikor itthon vagyok - hát ezért. Ott mindig történik valami, van kivel játszania, nem folyton azt kapja, hogy "várjál, mindjárt, csak még...". De ő is akart már közösségbe menni, ráfért. Bölcsibe adni kétévesen ezért őt korai lett volna, szerencsére nem voltunk rákényszerítve. Zalán viszont menni fog bölcsibe, hacsak addig ránk nem szakad valami kisebb banképület. Erre viszont, lássuk be, kicsi az esély.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése