2009. október 19., hétfő

Szerva közt a tőgyét

Apr 20, '09 6:12 AM
for everyone
Magyar szakosként Krisztus előtt 4000-ben,amikor én egyetemre jártam, rengeteget kellett olvasnunk, így az ember óhatatlanul kifejlesztett egy gyorsolvasási technikát, amivel példul Jókai több oldalra terjengő leírásaiból gyorsan "kiolvasott" néhány kulcsszót és lapozott is tovább. Na, ez nekem mai napig visszaüt néha, mert hajlamos vagyok gyorsan - és így bizony felületesen -olvasni néhány dolgot. Így történt ez ma is, amikor is percekig fejtörést okozott nekem egy álláshirdetés, ami egy oldalsávon villant be a neten. Hosszan gondolkodtam azon, hogy vajon hol, és miért feltétel az, hogy egy gépészmérnök katolikus legyen. Merthogy azt olvastam. Katolikus gépészmérnök. Aztán képes voltam visszakeresni a hirdetést, és megvilágosodtam: KALORIKUS gépészmérnököt keresnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése