2009. október 19., hétfő

Félreértések és kombinációk

May 22, '09 12:15 PM
for everyone
Azt mondja ma a konyhában: majd kérek Évike nénitől billentyűt.
Megint néztem nagy szemekkel, nem értettem minek nekünk billentyű, és miért pont Évike nénitől (óvónője). Azon már el se gondolkodtam, hogy miért ott jut eszébe, mert időnként spontán előhúz több hetes történeteket és arra reflektál, mintha épp 10 perce történt volna. Pedig most ebben lett volna a megoldás kulcsa. Mutatja a fiókot, így megvilágosodtam.
Nem billentyű, hanem fogantyú és Évike néni meg úgy került a történetbe, hogy fogantyút majd az OBIban veszünk - mondtuk neki, amikor eltört. Szóval fogantyú az Obiból, billentyű az oviból - szerinte egykutya.

Meg meséli, hogy levitték a füzetet a fotóba pöttyös labdával. Hogy milyen füzetet, milyen szobába, talán hagyjuk is, de lassan kezdem érteni a logikáját, mert rájöttem, hogy a pöttyös labda nevezett kiscsoportos jele lehet, akivel eme számomra rejtélyes akciót végrehajtotta. Amúgy sejtem, hogy arról a szobáról lehet szó, ahol akkor járt, amikor lefotózták őket.

Zalánnak a héten kijött a második és a harmadik foga is. Büdös kölyke megint nem olvasta a szakirodalmat, mert a bal alsó kettese jött ki harmadiknak. Közben négykézláb képes 1-2 "lépés" megtételére, négykézlábról felül, úgyhogy végem van, mint a botnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése