2009. október 19., hétfő

Szerelmek

Mar 11, '09 2:32 PM
for everyone
Voltak ma a Petőfi téren a kiscsoportosok - Lili szerint Petőfi Sándornál voltak, amitől mindig röhögni támad kedvem, mert van egy ilyen néven élő ismerősünk, és elképzeltem, amint a Kassai úti óvoda kiscsoportja felvonul Sanyiékhoz és megkoszorúzzák.
Első kimenős program volt, kérdeztem a lányt, hogy ki volt a párja, kinek a kezét fogta. Mire közölte, hogy Zazóka. Rémlett valami, hogy van egy Zalán nevű csoporttársa (ezt így hívják az oviban, vagy ez csak egyetemen van?), kérdeztem vele ment-e, mivel az öccsét becézi Zazókának. Mondta, hogy igen, vele, és "ő a szerelmem". Ennyi. Egy hét alatt behapsizott. Kérdeztem Zalán is szereti-e őt, mire teljes 3 éves női öntudattal rávágta: hát persze! Fürdés közben viszont kifejtette, hogy holnap már nem Zalán lesz a szerelme, hanem Dávid. És Dávid nem óvodás. Nesze nekem. Gőzöm nincs ki az a Dávid.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése