2009. október 19., hétfő

Kétgyerekes apuka

Apr 11, '09 6:05 AM
for everyone
Sanyi azért egészen képben van a gyerekekkel. Ez mindig eszembe jut, amikor belepillantok valamelyik csatornán futó "A mamit akarom!" című műsorba, ami arról szól, hogy az anyukák két napra apukára hagyják a dedeket, ők meg wellnesselnek.
Na, ma én is hasonló eljárást alkalmaztam, leküldtem őket a játszótérre hármasban. Egyedül vagyok a lakásban. Fél éve tuti nem volt ilyen. Na semmi wellnessprogram: mosás-főzés-vasalnom is kéne.
Amikor először mondtam, hogy jó lenne, ha magamra hagynának, apa elképedt, hogy na ő nem. Zazát nem, mert "még kicsi". Mondtam megetetem, aludni fog. Bepróbálkozott még egy-két kifogással, mely szerint ő tökéletesen alkalmatlan két gyermek egyidejű szabadtéri felvigyázására, de mondtam, hogy szerinte én mit csinálok?! Welcome to my world.
Egész ügyesen elindult velük -leszámítva, hogy homokozócucc helyett a kinőtt-elnyűtt ruhákat tartalmazó zsákot kapta ki a spajzból, de még elindulás előtt észrevette.
5 perc múlva visszajöttek. Kezdtem megijedni, hogy ilyen hamar feladta, de csak annyi történt, hogy Zalán meg a babakocsiba tétel előtt lehányta, feljöttek átöltözni. Most már lenn vannak jó másfél órája, Zalán alszik azóta. Szóval azért könnyített a pálya.
Én meg rájöttem, hogy a bio étolaj egy szar. Kaptuk, valóban napraforgó szaga van, nem úgy, mint a boltinak, de nem sült benne a hús, hanem fő...Ez egy hirtelensültnél, amit készíteni szándékoztam, hátrány.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése