2009. október 19., hétfő

Hát ez is eljött

Feb 21, '09 2:01 PM
for everyone
Most született, erre óvodás lett. Március 1-jén betölti a 3-at, március 2-án, hétfőn Lili elkezdi az ovit. Pénteken voltunk bemutatkozni, szétnézni kicsit, megismerkedtünk az egyik óvónénivel - Lili szerint Évike néni, a másik meg Évikó. Életében először hallotta az Ildikó nevet.
Ma délelőtt fodrászhoz mentünk és ovikompatibilis frizurát vágattunk neki. Nekem meg Zalánkompatibilist.
Készül az ovis zsák, tornazsák, ágynemű, beszereztük sok-sok ovisoknak való apróságot is.
Igyekszem előtte nem mutatni, mert természetesen elég megszeppent a kismókus, de nagyon nehéz őt elengedni magamtól. Néha falhoz tudnám kenni a büdös kölykét, de tudom, hogy piszkosul fog hiányozni, míg oviban lesz.Ő az én pici babám, akkor is, ha lassan egy méternyi tömény dac. Bár nagyon féltettem őt a Zalán születése miatti távolléttől is, de szinte csont nélkül vette az akadályt, egyetlen egyszer sírt utánam az 5 nap alatt, de akkor is meg tudtam nyugtatni telefonon. Remélem most is okos nagylány lesz. Tőlem maradhatna még itthon, de tudom, hogy kevés vagyok már neki - főleg egy kistesóval "súlyosbítva". Annyira vágyik gyerekek közé, hogy az ovi kerítéséről séta közben néha pajszerrel kell lefeszíteni, ha kint vannak az ovisok.
Ő a legkisebb a csoportban, meg a többség fiú, de bízom benne, hogy jól fogja magát érezni. Tényleg csak miatta kezdjük most az óvodát, azért, hogy végre gyerekek között legyen. Gondoltam arra, hogy úgyis jön lassan a jó idő, lehet majd menni többször a játszótérre, de az összes kisbarátja ovis vagy bölcsődés, akikkel eddig játszott, így magányos lenne a játszótéren is délelőttönként a sok csecsemővel meg anyukával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése