2009. október 19., hétfő

Papagáj

Apr 19, '08 7:40 AM
for everyone
Lili legidegborzolóbb szokása pár napja, hogy néha olyan, mint akinél megakadt a lemez, mindent elmond százszor. Ha értem, még hagyján, de amikor nem értem....
Ez utóbbira van egy trükköm: a hangsúlyból érzem, hogy állít vagy kérdez. Ha kérdez, azt mondom: jó - és megnézem, hogy mit csinál utána. Ha állít, akkor "nahát" és egyebekkel szerelem le.
Ma pakoltunk be a mosógépbe, és minden darabnál megkérdezte: tegyem bele? Amíg nem válaszoltam, addig megkérdezte újra és újra. Ha nem adogattam a kezébe, akkor mindent behányt a gépbe, ami a kezébe került, távoltartani természetesen lehetetlen.Ezen kívül definiáltunk minden darabot: kié, mi az, és milyen színű paraméterek alapján: Lili pólója? Igen. Kapta nagyi? (Többnyire egyes szám 3. személyben beszél magáról). Igen. Kék? Nem, rózsaszín. A színeket még nem nagyon ismeri. A memóriája viszont döbbenetes: minden ruhadarabról számon tartja, hogy kitől kapta. Nem mellékesen szólt, hogy a terhességi agyhúgykő tüneteként öblítő nélkül indítottam el a gépet.
Jó a gyerek a háznál, ha néha fárasztó is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése